четвъртък, 24 септември 2009 г.

Изречения

Напоследък много се впечатлявам от изречения. Виждам ги в книга, в нета, или чувам някой да ги казва. Впечатлявам се и после ми се иска да си ги спомням. Има една книга на Иън Макюън ' Събота'. Като цяло не можа да ме хване, но някои изречения...

Днес ми хрумна да започна да си ги събирам. За когато ми стане тъпо или тъжно да си ги чета. Макар от някои от тях вероятно ще ми става и по-тъжно. Но това понякога е хубаво.

И тъй, без категории и ред:

A life that is, like any other, unlike any other.
(Neil Gaiman/American Gods)

Enjoy yourself. It's later than you think.
(Chinese proverb or something)

I buy myself all the presents I need. And because of my drinking they're often a surprise.
(Tracey Jordan/30 Rock)

We don't see thigns as they are. We see them as we are.
(Anais Nin)

Не обичам пълнолунието. Любовта и луната. Прекалено лесно е.
(Анри-Пиер Роше/Жюл и Жим)

Most people have some means of filling up the gap between perception and reality, and, after all, in those circumstances there are far worse things than gin.
(Terry Pratchett/Thief of Time)

If you listened hard and long enough people would tell you more than they thought they knew.
(Terry Pratchett/Thief of Time)

If people treat other people like they treat themselves they would not have any friends.
(not sure who said that, but sooo true)

Resentment is like drinking poison and then hoping that it will kill your enemies.
(...)

Попитали един мъдрец кога ще настъпи краят на света. Той отвърнал: когато умре жена ми, ще изчезне половината свят, когато умра аз, ще изчезне целият.
(Георги Малинов/Орфеус слиза в ада)

Пълното психическо объркване свидетелства за съвършено вярна преценка за състоянието на нещата.
(Ромен Гари/Голям Гальовник)

Не знам дали хората достатъчно ясно осъзнават огромното значение, което едно събитие може да придобие, когато има опасност да не се състои.
(Ромен Гари/Голям Гальовник)

0 коментара:

Публикуване на коментар