понеделник, 12 октомври 2009 г.

Коса

*
Бях влюбена в косата му. Докосвах я хипнотизирано – нямаше значение дали е мръсна или чиста, твърда или мека. Заравях пръсти в нея и усещах допира чак в слабините си. Имаше огромна сила в тази негова коса. Понякога се чудя дали щях да го обичам, ако я нямаше. Дългите кестеняви кичури, почти руси по крайчетата бяха магически, вечно изплъзващ се фетиш. Събирах ги с ръце на опашка, после на кок, пусках ги и ги рошех, усещайки как ритъма на сърцето ми се забързва.
Разбрах, че той не ме обича. Сега стоя в тъмната стая и слушам дишането му. Мрачно безсилие се плиска из вените ми. Ръката, която държи ножицата, трепери. Протягам се бавно, сякаш извършвам ритуал, и отрязвам първия кичур. Звукът отеква в ушите ми. Продължавам. Внимателно и тихо. Един по един. След час от главата му стърчат само неравномерни фъндъци, а цялото легло е потънало в моя доскорошен фетиш.
Лежа в мрака и дишам в отмъщението си. За това, че не съм обичана. Заедно с тази магическа коса отрязвам и въжения мост, който така нестабилно и опасно ни свързваше. Усмихвам се и се обръщам на другата страна.


* това е нещо, което написах преди около 4 години, но така и не събрах смелост да го направя в действителност. но тъй като Елени силно ме вдъхнови, поне събирам смелост да го публикувам...

2 коментара:

eleni каза...

нищо, следващия път;))))

Задочният ни вдъхновител е един цитат на Йохан Волфганг фон Гьоте, да знаеш:
"Щом нещо можете, щом нещо искате - сторете го! В дързостта има дух, има мощ, има магия!"
Сетих се за него, защото са ми много любими по дух тези думи, макар да имат различна енергия от цялата онази история с рязането.
А като казах рязане... силно се надявам изявени фройдисти да не четат блога ти, че не ми се мисли каква анализа биха ни дръпнали, хахаххахах

ето ти да се забавляваш: http://eleni.blog.bg/zabavlenie/2008/02/23/kak-se-pishe-erotichen-razkaz.166302

p.s. Инсталирах втори браузър (гугъл хром), за да мога да ти пиша коментари! По някаква мистериозна причина модзилата не ще и не ще да приема коментарите ми в някои блогове на блогспот и това си е. Но не във всички. Мистерия.

П каза...

хохо, чела съм го ръководството за еротичен разказ. даже ще ти кажа нещо по тоя повод, ама на живо.
а рязането е висше изкуство, особено онова из корен...а фройдистите да си гледат оная тяхната си работа, и без това само нея биха видели:))))
и любопитно, аз това с косата по-късно го споделих с обекта на моите отмъстителни мисли и той каза 'ми да беше го направила, и аз сигурно щях да се чувствам по-малко виновен така'. иди, че го разбери тоя свят (в главите ни).

Публикуване на коментар